Subject: Re: Kiri Transpordiametilt käes
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 08:22:26 +0200

Tere!

Kiri Transpordiametilt käes.

Aga kuidas maadevõõrandamine puudutab OÜ Halinga Energeetikat?

Harry Türnpuu

OÜ Halinga Energeetika

Kuupäeval esmaspäev, 29. jaanuar 2024 at 14:59, kirjutas 
[email-masked]:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Palun kinnitage dokumendi kättesaamist kirjaga e-posti aadressile 
[email-masked]

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 98,4-108,5 asuva Libatse–Are 
teelõigu projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 29.01.2024

Registreerimise number: 8-1/21-200/1392-1.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>